Prośba o interpretację logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pioran
    Classic
    • 2018
    • 0

    Prośba o interpretację logów

    witam , szukam dobrego elektronika samochodowego który przekoduje moduł komfortu w okolicach Krakowa .
  • pioran
    Classic
    • 2014
    • 16
    • Octavia II (1Z3)
    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

    #2
    Prośba o interpretację logów

    Witam wszystkich
    Mam prośbę sprawdzenie logów a VAG COM

    Na zimnym silniku odpala normalnie , ale po przejechaniu krótkiego odcinka szarpie silnikiem, spadek mocy najbardziej zauważalny na wysokim biegu do 3000obr/min a powyżej jakby dostaje mocy.
    Niedogrzany potrafi zgasnąc na benzynie.
    Moje podejrzenie pada na czujnik temp i ciśnienia powietrza zasysanego.
    Czujnik temp płynu chyba działa ok.Podczas testów temp zewnętrzna była ok +4 stopni.
    Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
    W załączniku logi z jednej trasy od zimnego silnika do rozgrzanego.
    LOG 1
    LOG 2
    LOG 3

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      logi robiłes na benzynie czy na gazie ? zrób jeszcze raz logi z bloku 1 i 2 dynamicznie czyli od 1500 -6500 obrotów . w tych logach sonda lamda cos podejrzanie wyglonda nie masz czasem zapianego błedu sondy lub skaładu mieszaniki .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • pioran
        Classic
        • 2014
        • 16
        • Octavia II (1Z3)
        • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

        #4
        Jest błąd oxygen sensor signal too low.07-10 intermittent
        00525 (G39)

        Logi robione w większości na benzynie.
        A te drugie wskazanie temp(35-40stopni to z jakiego czujnika idzie?
        Te 90-92 st to od czujnika temp płynu ?

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          ta druga temperatura to tem zasysanego powietrza .

          [ Dodano: Pon 12 Sty, 15 22:26 ]
          zrób logi dla pewnosci ale sonda bedzie wymiany .
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • pioran
            Classic
            • 2014
            • 16
            • Octavia II (1Z3)
            • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

            #6
            Wczoraj w połowie drogi zaczął mi przerywać silnik, szarpać, brakowało mocy.
            Dziś została założona druga sonda na próbę używana.Jak ręką odjął.
            Silnik chodzi równo i zobaczę jeszcze jak odpali na zimnym.
            Czy jeśli chodzi o nową sondę to brać tylko oryginał czy tańsza też może pochodzić z lpg? Dziękuję za pomoc german81

            Komentarz

            Pracuję...